Her parkerer vi

Vi starter med at klargøre pladsen til asfaltering fra torsdag morgen.
Alle chauffører skal derfor parkere lastbiler side om side på det blå område på den nye plads når der er fyraften i morgen onsdag (baglæns ud mod græsset og ikke mod træerne).
Alle medarbejdere skal parkere private biler på de grønt markerede områder. Husk at undgå at holde i vejen for hinanden – og hjælp med at sikre, at porte og veje holdes frie.
Vi sender besked ud når pladsen ved kontor/værksted er klar til parkering igen.
Venlig hilsen vognmændene